התקשרו אלינו: 5277*

  • 01פבר
    0 Comments
    דגשים לאימון נשים בהריון  ואחרי לידה

    דגשים לאימון נשים בהריון ואחרי לידה

    כותב המאמר: רועי גרובר, מנהל מקצועי ברשת גרייט שייפ. הריון הוא לא מחלה!- הוא מצב פיסיולוגי שיש להתאים את מטרת האימון ועצימות האימון למצב הגוף- תוך מעקב רפואי ורגישות *מומלץ להמשיך פעילות שבוצעה לפני ולא להתחיל פעילות חדשה דגש על שימור הקיים ולא שיפור יכולות בהריון העלות האנרגטית היא כ 300 קלוריות ליום! הדופק בהריון

  • 01פבר
    0 Comments
    מה האימון המושלם עבורי?

    מה האימון המושלם עבורי?

    כותב המאמר: רועי גרובר, מנהל מקצועי ברשת גרייט שייפ. כולנו מחפשים את השורה התחתונה, את האמת המוחלטת , תכלס! מה יביא לי תוצאות בצורה המהירה והאיכותית ביותר? מה התרגיל הטוב ביותר? כמה חזרות ? כמה פעמים בשבוע ? מחפשים פתרון אידיאלי חד"כ / ריצה / זומבה / פילאטיס /TRX וכו? ולצערי אין תשובה נכונה שתתאים