חדר כושר תל אביב UFC GYM

Free Way

המסלול הגמיש עם האופציה לעצור בכל שלב שתחליט

הצטרפו, נסו, לא תאהבו?
קבלו את הכסף חזרה!

199

לחודש

מנוי ללא התחייבות

Keep Running

המסלול הכי משתלם

הצטרפו, נסו, לא תאהבו?
קבלו את הכסף חזרה!

149

לחודש

מנוי ללא התחייבות*

שעות פעילות הסניף:

שעות פעילות הסניף:

נגמר לכם המנוי?
לא להתבאס!

קצת על מועדון כושר UFC GYM תל אביב

הרשת שכבשה את העולם הגיעה לישראל, במועדון שממוקם במרכז תל אביב 

אז מה קורה אצלנו? זה הזמן להתאמן אחרת!!!
תשכחו את כל מה שהכרתם ובואו אלינו לחוויית אימון  מגוונת עם המקצוענים שלנו שילוו אתכם באימונים.

מה אנחנו מציעים? חדר כושר מאובזר, חדר אומניות לחימה עם מגוון שיעורים mma, BJJ, הגנה עצמית, סטרייקינג וגרפלינג, חדר סטודיו עם מיטב המורים והציוד המתקדם וסטודיו לאימוני פילאטיס מכשירים.

ניתן להצטרף אלינו במגוון מסלולים שמותאמים לכל חבר בהתאם למטרות שלו.

פילאטיס מכשירים UFC GYM תל אביב

השיטה פותחה על ידי ג'וזף פילאטיס, והרעיון הוא לאמן את הגוף ולגייס את השרירים הנכונים בשביל לבצע את מטלות היומיום במינימום מאמץ וללא שחיקה.

אנחנו נאפשר לגוף להגיע לטווחי תנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה ובכך נמנע, נעכב, ונטפל בפציעות עתידיות או קיימות. בשיטת פילאטיס מכשירים כמו בחיים יש המון תנועה, שזורה בקסם, חוכמה ונשמה.

פילאטיס מכשירים מאפשר עבודה עצימה על מגוון של קבוצות שרירים, רמות קושי שונות, תנועתיות, גמישות, וחיזוק יציבה. התרגול מיועד לכלל האוכלוסייה וכן גם לנשים בהריון, הגיל השלישי, חיזוק לאחר פציעה, ספורטאים ורקדנים!

פילאטיס מכשירים יעורר אצלנו פתיחות מחשבתית, הבנה עמוקה של הגוף וחיבור אמיתי בין הגוף לנפש. החוקים כאן אחרים, אבל ברגע שתעלו על הגל, לא תרצו להפסיק!

התרגול של פילאטיס מכשירים אצלנו הוא שונה, מרענן, מעמיק ומהנה! עם המדריכים הכי מנוסים באזור, בקבוצות קטנות, ודגש על יחס אישי עם כל מתאמן!

הפילאטיס מכשירים כדרך חיים ליציבה נכונה יותר,  חיזוק והארכת השרירים, הפחתת כאבים, הפגת מתחים ויצירה של גוף בריא כבית לנפש מאושרת ומאוזנת בתוכו.

שיעורים בסטודיו תל אביב:

כתובת: אבן גבירול 68 סמוך לכיכר רבין, תל אביב