מהו האימון המושלם עבורי?

גבר עוזר לאישה להרים מוט משקולות

כולנו מחפשים את השורה התחתונה, את האמת המוחלטת, תכלס!

מה יביא לי תוצאות בצורה המהירה והאיכותית ביותר?

מהו התרגיל הטוב ביותר? כמה חזרות? כמה פעמים בשבוע? מחפשים פתרון אידיאלי…

חד"כ / ריצה / זומבהפילאטיס /TRX וכו?

ולצערי אין תשובה נכונה שתתאים לכולנו ואולי התשובות הן קצת מורכבת יותר.

אנחנו רחוקים מלהבין בצורה מוחלטת את גוף האדם אבל כמו ברפואה – אנחנו עוסקים בניסוי וטעיה תוך הבנה שיש שונות גדולה בין כל אחד.

ישנם המון משתנים שמאפיינים אותנו וישפיעו על תגובת הגוף לאימון – רמת הכושר הבסיסית /הערכה בריאותית (מחלות ואפיונים שונים רגישויות וגנטיקה), אורח החיים/מצב רגשי/אילוצי לו"ז/תזונה/שינה מנוחה והתאוששות/ריכוז ומוטיבציה/אפיוני יציבה שונים, בין אם על רקע מולד או נרכש וקשה לצפות מראש את התוצאות שנשיג מאימון מסוים.

נכון ,ישנם קווים מנחים די ברורים בנושא תורת האימון והדרך להשתפר ולהגיע להישגים ברמת הכושר הגופני ושיפור המראה האסטטי אבל עדיין יש שונות מאוד גדולה בתגובה שלנו לאימונים.

חשוב להבין שיש הבדלים מאוד גדולים בין בני האדם לשם המחשה ,כמו אצל כלבים ברור לכולנו שאם כלב מסוג פינצ'ר ייכנס לחדר כושר ויתאמן הוא לא ייצא בוקסר – הוא ייצא גרסה חזקה יותר של פינצ'ר – ככה גם אצלנו בני האדם ישנם סגנונות גוף (גזעים שונים) ואנחנו נגיב שונה לתהליך האימון.

אז מה בעצם ההמלצה על מנת להגיע לתוצאות אופטימאליות?

מי שרוצה לדייק באימון  ולהגיע לתוצאות אופטימאליות  חייב ליווי אישי של איש מקצוע שיידע להתאים את האימון באופן מדויק לסך כל המשתנים – אם באופן קבוע באימון אישי או בפגישות ייעוץ תקופתיות תוך מדידת התהליך והגדרת מטרות ויעדים מאמן מקצועי יידע לבצע התאמות בזמן אמת של סוג האימון / תרגילים / עומסים / חזרות / מנוחות שמתאימים רק לכם.

תרגיל מסוים יכול להיות מצוין לאדם אחד ומסוכן לאדם אחר.

התהליך שנעבור בליווי אישי ומקצועי יביא כל אחד מאתנו הכי קרוב שאפשר למטרות ולתוצאות שאנחנו מקווים להשיג.

בהצלחה!

אהבתם את המאמר? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עוד מאמרים

מה זה פילאטיס?

אימוני פילאטיס אימונים המתמקדים בשכלול יציבה ותנועה כאשר המרכז-הליבה הינו מקור הכוח על פי תורתו ועקרונות שיטתו של ג'וזף פילאטיס. בשיטת האימון יהיה דגש על

קראו עוד »