שיעורי הקיקבוקס ברשת גרייט שייפ

גבר ונשים באימון קיקבוקסינג

שיעור קרדיו אנרגטי וסוחף המשלב תנועות מעולם הלחימה, אגרופים בעיטות הגנות והתחמקויות.

השילוב בין מוזיקה וקומבינציות מעולם הזירה יוצרים עבור המתאמנים חוויה בלתי פוסקת של אימון שרובו בדופק בינוני ומעלה, המאתגר את הגוף ביכולות האירוביות והאנאירוביות שלו.

במהלך השיעור אנו שורפים קלוריות ושומן ומחזקים את הגוף כולו, כך שתוצאות האימון נראות במהירות.

שקים

אימוני השקים מהווים את הפן המקצועי בחוויית הקיק בוקס מכיוון שבאימון זה יש תרומה משמעותית לטכניקה, חיזוק וייצוב דינאמי, טווחי תנועה, העלאת דופק משמעותית לטווחי דופק אנאירוביים וגם תחושה של אימון לחימה על כל המשתמע מכך עבור המתאמנים. לקראת תרגול השקים עוברים המדריכים הכשרה ספציפית עם קרן המובילה את הקהל הרחב בהדרגתיות לאימון יעיל ובטוח.

צוות מאמני הקיקבוקס

כל המדריכים מסיימים קורס מדריכי קיקבוקס יחד עם קורסי העשרה נוספים. יחד עם זה המאמנים שלנו עוברים השתלמויות מקצועיות ובו הם מתאמנים באימוני לחימה משולבת, fitness ותחומי העשרה שונים נוספים ומגוונים.

אודישנים – כל מדריך נבחר בקפידה באמצעות אודישנים קפדניים שלי ושל תמי קיס. מאוד חשובה לנו המקצועיות, הכריזמה והאנושיות בכל מאמן .

המדריכים נמצאים בקשר רציף איתי ואני עורכת בקרה תמידית על עבודתם.

לסיכום

תחום הקיק בוקס הולך וצובר התעניינות ומספר המתאמנים בתחום זה הולך וגדל באופן קבוע. המדריכים היום מצופים להבנה בתחומים רבים ורשת חדרי הכושר גרייט שייפ נמצאת באחד המקומות המובילים ברמת השיעורים בתחום הפיטנס ומדריכיה הינם בעלי שם ומובילים בתחום ובראשם – קרן אמיד. קרן, בשילוב שלושה מדריכים נוספים – נדב מאירסון, עומר רוזנברג ויניב ליברמן, הקימו את הפדרציה לקיק בוקס, אשר מטרתה העיקרית לשבח את התחום בהשתלמויות, קורסים, כנסים והרצאות. אין ספק שנשמע עוד רבות על תחום זה בכלל ופריחתו בגרייט שייפ בפרט.

אהבתם את המאמר? שתפו...

עוד מאמרים